Atención! Este sitio emprega cookies e tecnoloxías similares.

Máis información

Acepto

En cumprimento do artigo 22.2 da Lei de Servizos da Sociedade da Información e conforme ao disposto no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de dicembro, de Protección de Datos de Carácter Persoal e demais normativa ou recomendacións que resulten de aplicación (tales como a Guía de Cookies da Axencia Española de Protección de Datos-AEPD), DataLib Servizos Documentais, S.L. informa aos usuarios da web de que o acceso a este sitio implica a utilización de cookies.

Unha cookie é un ficheiro que se descarga no seu ordenador ao acceder a determinadas páxinas web. As cookies permiten a unha páxina web, entre outras cousas, almacenar e recuperar información sobre os hábitos de navegación dun usuario ou do seu equipo e, dependendo da información que conteñan e da forma en que utilice o seu equipo, poden utilizarse para recoñecer ao usuario. Tal como recolle a "Guía sobre el uso de las cookies" da AEPD, segundo a finalidade para a que se traten os datos obtidos a través das cookies, podemos distinguir entre:

- Cookies técnicas. Son aquelas que permiten ao usuario a navegación a través dunha páxina web, plataforma ou aplicación e a utilización das diferentes opcións ou servizos que nela existan como, por exemplo, controlar o tráfico e a comunicación de datos, identificar a sesión, acceder a partes de acceso restrinxido, recordar os elementos que integran un pedido, realizar o proceso de compra dun pedido, realizar a solicitude de inscrición ou participación nun evento, utilizar elementos de seguridade durante a navegación, almacenar contidos para a difusión de vídeos ou son ou compartir contidos a través de redes sociais.

- Cookies de personalización. Correspondería a aquelas que permiten ao usuario acceder ao servizo con algunhas características de carácter xeral predefinidas en función dunha serie de criterios no terminal do usuario como por exemplo serian o idioma, o tipo de navegador a través da cal accede ao servizo, a configuración rexional desde onde accede ao servizo, etc.

- Cookies de análise. Son aquelas que permiten ao responsable das mesmas, o seguimento e análise do comportamento dos usuarios dos sitios web aos que están vinculadas. A información recollida mediante este tipo de cookies utilízase na medición da actividade dos sitios web, aplicación ou plataforma e para a elaboración de perfís de navegación dos usuarios de ditos sitios, aplicacións e plataformas, co fin de introducir melloras en función do anlaíse dos datos de uso que fan os usuarios do servizo.

- Cookies publicitarias. Son aquelas que permiten a xestión, da forma máis eficaz posible, dos espazos publicitarios que, no seu caso, o editor incluíra nunha páxina web, aplicación ou plataforma dende a que presta o servizo solicitado en base a criterios como o contido editado ou a frecuencia na que se mostran os anuncios.

- Cookies de publicidade comportamental. Son aquelas que permiten a xestión, da forma máis eficaz posible, dos espazos publicitarios que, no seu caso, o editor incluíse nunha páxina web, aplicación ou plataforma dende a que presta o servizo solicitado. Estas cookies almacenan información do comportamento dos usuarios obtida a través da observación continuada dos seus hábitos de navegación, o cal permite desenvolver un perfil específico para mostrar publicidade en función do mesmo.

As aplicacións de terceiros nos prestan o servizo de medición e análise da audiencia das páxinas da nosa web, descarga de vídeos e documentos, facilitar e monitorizar a conexión e a publicación de contidos entre a web de Fervenzas Literarias e redes sociais como Facebook, Twitter, Linkedin...

A información que obteñen está relacionada co número de páxinas visitadas, idioma, rede social na que se publican as nosas novas, cidade ou rexión á que está asignada a dirección IP dende a que se accede, o número de novos usuarios, frecuencia, tempo e reincidencia das visitas, navegador e operador ou tipo de terminal dende o que se realiza a visita.

Asimesmo elas mesmas poden utilizar estes datos para mellorar os seus propios servizos e para ofrecer servizos a outras empresas. Pode coñecer eses outros usos dende as ligazóns indicadas.

O control das cookies instaladas no seu equipo debe facerse mediante a configuración das opcións do navegador que use:

En cumprimento do establecido no artigo 5 da Lei Orgánica 15/1999, de 13 de decembro, de Protección de Datos de Carácter Personal (en adiante, LOPD), informámoslle de modo expreso, preciso e inequívoco que a información que se obteña a través das cookies que se instalen no seu ordenador será utilizada coas seguintes finalidades: identificar a sesión e acceder a partes de acceso restrinxido.

Os destinatarios da información que se obteña a través das cookies que se instalen no seu ordenador serán as seguintes entidades: O editor responsable da web e responsable do tratamento: DataLib Servizos Documentais, S.L.

Aínda non estás na web?

Rate this item
(2 votes)

Vou comezar cun feito obvio: vivimos na sociedade da información.

Continuo. Partindo desta notoriedade o mundo da literatura non pode quedar ó marxe desta era tecnolóxica que fixo posible un desenvolvemento vertixinoso do acceso á información por parte da cidadanía.

Un dos maiores avances na sociedade da información do século XXI é a democratización. A información xa non é patrimonio exclusivo dos medios de comunicación. Calquera persoa cun móbil con cámara, un ordenador con acceso a internet e un pouco de destreza para se desenvolver no ciberespacio pode dar noticia dun feito ou un acontecemento do que foi testemuña ós poucos minutos.

Volvendo ós libros e á literatura. As melloras e a facilidade no uso destas novas tecnoloxías serven para dar unha maior visibilidade da literatura na web. As editoriais ven na internet un espacio de comunicación entre o lector e os seus productos, dos que ofrecen información, adiantos, presentacións, etc. Unha editorial sen un espacio web actualizado, sen un entorno claro e sinxelo para o usuario, que non informe puntualmente das súas novidades ou dos actos que organice, está perdendo unha estupenda ferramenta de promoción dos productos da empresa. Unha promoción que por outra parte é moi económica e máis duradeira.

Por outra banda, hoxe en día os libros son analizados, comentados e recomendados en blogs, foros, formatos tipo myspace, twitter, del.icio.us, dejaboo... polos lectores, tanto en blogs especializados como en persoais. O tradicional boca-orella converteuse nun post-a-post.

Os autores pouco a pouco estanlle perdendo o medo á internet e son conscientes da importancia de dispor dun espacio virtual propio, un medio de información onde os lectores poidan ter información sobre o autor e a súa obra e a posibilidade de manter un diálogo directo co escritor.

Con todo isto parece obvio que en toda a súa historia, o libro non tivo nunca tanta visibilidade como a que ten nestes momentos, onde as críticas dun lector cara un libro poden ser vistas desde calquera lugar do planeta nun tempo real; onde algúns bloggers especializados ten a influencia suficiente como para aumentar de forma considerable as vendas dun libro e facer que se fale del nunha cadea infinita de blogs, myspace, opinións en amazon, etc.

Anque en Galicia a presenza destes novos soportes de comunicación dedicados á literatura aínda é escasa, pouco a pouco van aparecendo novos espacios e vanse consolidando os xa existentes, así temos en canto a edición os blogs de Manuel Bragado (Brétemas) ou de Juan Blanco (Fragmentos da Galaxia), de autores como Santiago Jaureguizar (Cabaret Voltaire), de Mario Regueira (O porto dos escravos) , de Francisco Castro (A Canción do náufrago) ou Kiko da Silva; as librarías O Trasno Viaxeiro ou Casa das Letras e blogs persoais onde a literatura enche un espacio importante nos seus contidos: O levantador de minasAna Bande ou Gradicela.

Partilla nas redes sociais:

Submit to TwitterSubmit to FacebookSubmit to LinkedInSubmit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to Technorati

Axenda >

Lun Mar Mer Xov Ven Sab Dom